Wednesday, May 4, 2011

merajuk ke berjauh hati??

Assalamualaikum.


saya agak sukar untuk merajuk. pendek kata xreti langsung nak merajuk. (mungkin sbb membesar dalam keluarga yang semuanya lelaki tolak kakak la, jadi saya banyak berdikari. paling tidak nak kata, asal merajuk, pasti jadi mangsa buli adik2). tapi jangan sesekali buat saya berjauh hati. sekali berjauh hati. memang sukar nak ubati.

bercerita pasal merajuk. buat saya teringat pada arwah sahabat baik saya. dulu, saja-saja la kan nak mengada-ngada dengan arwah. selalu sangat saya merajuk. sampai ada satu hari dia menangis sebab xdapat pujuk saya. memang kesian sangat2 bila lihat air mata dia mengalir. puncanya satu je. air tertumpah atas buku latihan. memang lencun abes. wajib kata beli yang baru la buku latihan tu. saja nak gurau2 je. dengan arwah saya xpernah berkira langsung. tapi kena pulak hari dia sensitifkan.

okey. dah azan maghrib. lepas nie saya nak kne ke stadium untuk buat latihan cheer leader. harap2 semua dapat bagi kerjasama. jangan smpai saya merajuk macam petang tadi. tedah kamek tok. penat. alih2 orang sik mau masuk..sik mau bagi cooperation. penat kamek tok. nangis kamek lama2 ginie. mggu nie penat dengan sgala macam aktiviti. esok kne perform cheerleader utk kejohanan sukan olahraga IPG saya. ya ALLAH..cepat lah habis minggu menderita ini. tak sanggup dah nk menjalaninya. untuk yg exam. slmat berexam ya. all da best.. see ya in next entry..love ya!!..

1 comments:

PùRpLè ReEn said...

cheer leader tu,,,caiya caiya...
all the best..
jgn ah merajuk2...nnti kurang comey..ke nanti ada yang pjuk ni?? hahahaha :p

Thanks!!

'Allah!
Ana fi duaa' Anta fi jawaab. Lau Anta ma fi jawaab, ana fi musykillah.'

( Ya Allah! Aku punya permohonan kpd-Mu dan Engkau-lah yg menerima doaku.Jika Engkau x memperkenankan doaku nescaya aku akan ditimpa masalah).. Amin..