Wednesday, May 18, 2011

Final Tahun 2 (Sem 3)

Assalamualaikum..


jadual exam semester nie mmg agak memenatkan..adoiii..tapi kena juga amalkan prinsip DUIT. Doa, Usaha, Istiqamah dan akhir sekali baru Tawakal..smga dpt menjawab dengan jayanya..Ya Allah..permudahkanlah hambaMu ini dalam setiap pekerjaan yang dilakukannya..insyaAllah..



KHAMIS (19/5/11)

MASA:8.30PG

EDU3104 (PENGURUSAN BILIK DARJAH DAN TINGKAH LAKU)


ISNIN (23/5/11)

MASA:2.30 PTG

PKB3105 (ENGLISH METHODOLOGY LEARNING)


SELASA(24/5/11)

MASA:8.30PG

PKU3106 (PENTAKSIRAN & PENILAIAN PENDIDIKAN KHAS)



RABU (25/5/11)

MASA:2.30 PTG

PJM3105 (PEND JASMANI ANATOMI & FISIOLOGI)



KHAMIS (26/5/11)

MASA:8.30 PG

BMM3101 (KAJIAN SUKATAN PELAJARAN BM)




padatkan jadualnya..yang minggu depan paling teruk..mmg kena start pulun awal-awal.. nak2 untuk subjek anatomi dan english..sebab memang tak tahu apa yang dibelajarnya. english boleh la tahan..translate je apa yg pernah belajar dalam BM masa foundation dulu..kalau subjek akaun ke, ekonomi ke, bisnes ke mahir la..nie subjek anatomi!!!. adoiii..nak nyesal sebab turun kelas dari kelas sains ke kelas akaun dulu dah xda guna dah..huhu..tedah tek kamek..nyaknyo molep la sems nie kena study subjek2 ginie..astagfirullah-al-azim..banyak sangat mengeluhnya..gd luck pada sesiapa yg turut terlibat secara tidak langsung ya dengan final exam..hehe..


duhai hati..bersabar je la.. pasti dipermudahkanNya untuk sesiapa sahaja yang memohon bantuannya dan berusaha di jalanNya.. insyaAllah..

1 comments:

PùRpLè LuV Me said...

good luck syim

u can duit!!!

eh

u can do it!!!

(senyum)

Thanks!!

'Allah!
Ana fi duaa' Anta fi jawaab. Lau Anta ma fi jawaab, ana fi musykillah.'

( Ya Allah! Aku punya permohonan kpd-Mu dan Engkau-lah yg menerima doaku.Jika Engkau x memperkenankan doaku nescaya aku akan ditimpa masalah).. Amin..