Tuesday, November 2, 2010

Kerusi Rotan

salam...





lambatnya nak blik..



saya rindu sgt2 kat kerusi rotan sy...




dpn tv..baring2..



blh duduk 3 org..klo sy xda..



tp klo sy ada..sorg je blh duduk..



org lain xley...hak sy..milik sy..



so..adk2, abg, kakak..



dok atas carpet merah tu..



merah ke kuning ya carpet tu??..



lpe la..sbb kdg2 mak slalu tukar wrna..



sy lpas rndu sakit umah kt blik tv..



kat stu ada 2 buah..kerusi rotan..



sronok..terasa rndu terhenti sekejap..



2 comments:

PùRpLè hÈäRT said...

hahaha syim syim...nasib baik tak bergaduh psal sapa lebih berhak duk atas kerusi rotan tu hahaha

Syima Adilla said...

haha.well..tu la kan..sbb mmg slalu mcm tu..ada gak gaduh..tp tu la..gaduh bdak2..pdhal semua da besar2..ntah la..klo yg besar2 nie ada kat umah..smue jd mcm bdak umo skol rendah blik..haha..=)

Thanks!!

'Allah!
Ana fi duaa' Anta fi jawaab. Lau Anta ma fi jawaab, ana fi musykillah.'

( Ya Allah! Aku punya permohonan kpd-Mu dan Engkau-lah yg menerima doaku.Jika Engkau x memperkenankan doaku nescaya aku akan ditimpa masalah).. Amin..